Šokis
Apie šokį, kaip asmenybės ugdymo metodą yra rašę nemažai Lietuvos ir užsienio autorių. Šokis, kaip meno šaka, plėtoja ne tik estetinę ir meninę patirtį. Literatūroje pateikiama duomenų apie tai, kad šokis gerina mokinių pasiekimus kitose ugdymo srityse (Bennett, 1994), naudojant šokio raišką formuojamas teigiamas savęs vertinimas (Keinanen, Hetland, 2000). Nepaisant to, šokis, kaip meninio ugdymo dalykas, sunkiai pripažįstamas reikalingu kiekvienam žmogui, siekiančiam tapti visapusiškai išprususiu, kūrybingu, aktyviu visuomenės nariu, valstybės piliečiu (Fowler, 1996). Visuomenėje šokis vis dar suprantamas kaip gabių ir talentingų vaikų rengimas profesijai arba laisvalaikio neformalaus užimtumo forma.