Projekto autorė mokytoja Modesta Buivydaitė. Projekto vykdymo laikotarpis : 2025-01-21–2025-02-07.
Plėtojamos kompetencijos:
Komunikavimo, pažinimo, skaitmeninė.
Ugdymosi uždaviniai:
Projekto metu vaikų laukia įvairios veiklos: pokalbiai, diskusijos, stebėjimai, tyrinėjimai, siužetiniai ir judrūs žaidimai. Veiklų metu vaikai susipažins su gaubliu (Žemės modeliu), sužinos, kas tai yra, ką reiškia gaublyje esančios spalvos, sužinos, kas yra Žemė, ko Žemėje yra daugiau – sausumos ar vandens. Prisimins, kad Žemė yra rutulio formos, sužinos, į kokius pusrutulius yra padalinta Žemė, ieškos grupėje daugiau rutulių, prisimins kitas žinomas erdvines ir geometrines figūras. Tyrinėdami gaublį, žemėlapį, naudodamiesi planšetiniais kompiuteriais, žibintuvėliais, interaktyvia lenta, susipažins su pasaulio gyvūnais, žemynais ir vandenynais, sužinos, kur, kokie gyvūnai pasaulyje gyvena. Bus vykdoma ugdomoji veikla „Sugrupuok gyvūnus pagal gyvenamąją vietą“, kurios metu kiekviena vaikų grupė grupuos gyvūnų figūrėles skirtingose vietose, naudodamiesi skirtingomis priemonėmis. Vaikai aptars ir įsivertins savo veiklą, bus apdovanojami lipdukais.
Ugdymosi aplinka – Mosėdžio vaikų lopšelio-darželio „Ančiukų“ grupė.
Priemonės: gaublys, interaktyvi lenta, planšetiniai kompiuteriai, skaitmeninis 3D Žemės modelis, internetas, žemėlapis, skaitmeninis žemėlapis, šviesos stalas, žibintuvėliai, gyvūnų paveikslėliai, QR kodai, gyvūnų figūrėlės, gamtinės medžiagos, plastilinas, vandens kristalai, skaitmenine mokymo priemone „Wordwall“ paruošti žaidimai, veiklos paveikslėliai, lipdukai vaikams.